Anregung & Kommentar… jede Meinung zählt!
132 Einträge
Hallo und Gratulation!
Chemnitz ist mit seinem pro-Kopf-Einkommen je Einwohner das dritte mal in Folge auf dem Platz der reichsten Sachsen gelandet, noch vor den beiden größeren Metropolen Leipzig und Dresden. Da rollt der Rubel...?
Zitat des statistischen Landesamtes in Kamenz v. 08/2010
...ist doch positiv - oder?
Chemnitz ist mit seinem pro-Kopf-Einkommen je Einwohner das dritte mal in Folge auf dem Platz der reichsten Sachsen gelandet, noch vor den beiden größeren Metropolen Leipzig und Dresden. Da rollt der Rubel...?
Zitat des statistischen Landesamtes in Kamenz v. 08/2010
...ist doch positiv - oder?
Danke für die Unterstützung der 10. sächsischen Physikolympiade im Frühjahr 2010.
Hi Hi !!!
Ich hasse englische Werbefloskeln. Deutsch ist Deutsch. Wir sollten auf unsere Sprache stolz sein und nicht alles englizieren.
"Sorry" Robert ? )
"Sorry" Robert ? )
It's no longer about the why. Most marketers know baby boomers and seniors are the most powerful consumer group, both online and off.
Now it's all about the how.
The how starts with an understanding that mature adults aren't aliens. They're consumers who have simply entered a new season of life, resulting in a different mindset.
The how is about putting principles of human behavior first and technology second. Brands need to authentically connect with older consumers on a deeper level and with a clearer understanding of their motivations.
The how is throwing conventional marketing aside. Marketing to baby boomers and seniors requires a needs-based approach that is focused on establishing genuine relationships.
Marc (London)
Hallo Marc,
but experience has shown that this is when the real difficulties begin.
Ralph (Chemnitz)
Now it's all about the how.
The how starts with an understanding that mature adults aren't aliens. They're consumers who have simply entered a new season of life, resulting in a different mindset.
The how is about putting principles of human behavior first and technology second. Brands need to authentically connect with older consumers on a deeper level and with a clearer understanding of their motivations.
The how is throwing conventional marketing aside. Marketing to baby boomers and seniors requires a needs-based approach that is focused on establishing genuine relationships.
Marc (London)
Hallo Marc,
but experience has shown that this is when the real difficulties begin.
Ralph (Chemnitz)